Thursday 1 December 2011

Gara-Gara Exam Aku Jadi Begini~~~

Wassup !!~Dairy Of Dude~!!... apo khabar kamoooo?? rmai x yg terjah kau?? aku harap ramai~!! hu3.. okeh... semenjak dua menjak ni... aku rse plik la dgn dri sendiri...semuanye disebabkan EXAM KEMASUKAN ke MRSM.. hahahaha...yg pliknye aku dh jnji dgn dri sndri lps jee EXAM PMR... dh xnk pgg buku,pen,pensil.... tpi gara-gara exam ni.. aku terpaksa merelakan diri untuk mendekati nota,buku n pen... hu3... difikir-fikirkan blik ade jgak rse nk gelak... hakhahkhak....



gmbar diatas ni.. sempat di snap oleh aku.. menggunakan NIKON DSRL.. hahaha... aku tgk blik pic ni rse mcm xpercaye je sentuh nota, buku,tetibe je jdi mcm ni.. hahahaaa...tpi ALHAMDULILLAH... smua ilmu yg aku belajar slame ni still terpahat dlm hati n minda aku... hu3...aku harap result PMR cemerlang n dpt memasuki MRSM.. MRSM yg aq minta kat kmpungku iaitu MENENGAH RENDAH SAINS MARA TUMPAT,lgipom MRSM kat stu bru dibuka n because that lau mnta kat stu... sekolah bru buka mesti sekolah nk kan pelajar kn?? hu3... harap result cemerlang n dpt memenuhi hasrat kedua ibubapa ku yg tersayang... !!~ADIOS~!!


No comments:

Post a Comment